Gezi Notları Mekan Türkiye Gezileri

#Karaköy: Turistik gezi tadına

Şöyle bir boğaz havası alayım, dolanayım ve biraz da yemek yiyeyim iyice keyifleneyim diye düşünüyorsanız,  rotamız KARAKÖY!

Üsküdar veya Kadıköy’den kalkan bir vapura atlayıp kolayca Karaköy’e varıyoruz. Yoğun kalabalığı aşıp Rıhtım Caddesi’nden ilerlemeye devam ediyoruz. Azıcık mola verip İstanbul’un eşsiz manzarasını fotoğrafladıktan sonra katlı otoparkın önüne geliyoruz.

Taaa taaaa! Karşınızda favori duraklardan biri “NAMLI Gurme Karaköy” ! “Şarküteride yemek yemek nasıl olur?” sorusunun güzel bir cevabı. Eğer kahvaltı etmeyi düşünüyorsanız önceden rezervasyon gerekli ama diğer öğünler için genellikle müsait bir yer. (Dip Not: İçeri girdiğinizde her şeyi yemek istiyorsunuz, aman dikkat diyorum hemen her şeyi yemeyin! Tatlı için midenizde yer bırakın.

Ana yemek olarak ‘ızgara tavuk göğsü’ her zamanki tercihlerimdendi. Ana yemeğin yanında o günkü garnütürlerle zenginleştirilmiş bir tabak size merhaba diyor olacak. Yemek yemeye başladığınızda turistlerin ilgiyle yemeklerimizi keşfetmeleri ve fotoğraflarını çekmeleri dikkatinizi çekecektir. Kişi başı ortalama 20 lira gibi makul bir fiyat ödeyerek masadan kalkıyoruz.

Hemen bir dükkan yanındaki “Karaköy Güllüoğlu”na gitme vakti! Baklava sevenler için muhteşem bir lezzet durağı! Dünyaca nam salmış bir yer burası. İçeri girip istediğimiz tatlıyı, şöyle güzel bir çayla alıp oturacak yer buluyoruz sonrası ise doyumsuz bir lezzet! (Bir porsiyonu ortalama 7 lira.

Eğer yediklerimi biraz eriteyim diyorsanız o zaman da Galata Kulesi’ne yolculuğunuz başlasın:) Hepinize şimdiden afiyet olsun ve iyi eğlenceler:)

NAMLI Gurme karaköy için İletişim Bilgileri

Telefon: 0212 293 09 10

Web Sitesi: http://www.karakoygulluoglu.com

İrem Akçakara

Şanslılardan, şansı eksilmeyenlerden... Yemek yemiş olmak için asla yemeyenlerden, yemeğe sanatsal yaklaşanlardan... Kahvesiz, hoş sohbetsiz asla diyenlerden... Ayrıntılara maalesef çok takılan, her şey mükemmel olmalı diyenlerden... Hayatta tek hedefi her daim mutlu olmak, mutlu yaşamak için yaşamaya çabalayanlardan'ım. 15 yaşındayken en büyük hayalim 'Hindistan'a gitmek ve 'B Sınıf'ı ehliyet alabilmekti. Gel gelelim ki ehliyet var, lakin o büyük hayali daha olgun bir yaşa erteledim. Benim için nirvana mertebesinde olan Hindistan seyahatini yapmadan önce, görmem, gezmem gereken bir sürü ülke ve şehir var. Göçmenlik kanımda var :) Durmadan geziyorum, görüyorum, yiyorum, içiyorum ve fotoğraflıyorum. Genç yaşımda var olan olanaklarımı en iyi şekilde değerlendiriyorum. Bir yemek, bir yer, bir koku, bir manzara vs. gerçekten güzelse çoğunlukla çevremdekilere tavsiye ederim. Artık bu tavsiyeden öte yazı yazmaya dönünce böyle güzel bir ekibin parçası olmak istedim. İyi okumalar & eğlenceler, Not: Mutlu olmayı kaçırmayın:)

Leave a Comment

Comments (2)

1. Merhaba Irem :)

Yazdiklarini okurken keyiflenen yüzümü görmeni isterdim. Ellerine saglik! Özellikle benim gibi kacamaklarini -Ah ne yenebilir ? e biraz da huzur! diye yapan pek cok okuyucu icin harika bir yazi olmus :) Devamlarini sabirsizlikla bekliyorum..
    Sevgilerimle :)

1. Merhaba Buğra,

Su 2-3 ay eğitim hayatının ve havaların verdiği yoğunluk sebebiyle yazı yazmaktan epey uzak kaldım. Maalesef yorumunu yeni cevaplıyorum beni bağışlayacağını düşünüyorum:) Karaköy gerçekten ilginç ve güzel bir yer… Ayrıca dediğin gibi verdiği huzur da cabası:) Geçenlerde yeni bir mekanı daha keşfetme imkanı buldum. Onu da bu haftaki yazılarımda okuyabileceğini düşünüyorum.

İyi keşifler:)

error: Upps Yanlış Yerdesiniz...